Imprimare
PDF

ACCES LA EDUCAȚIE – ACCES LA VIITOR - POCU/74/6/18/105046

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020

 

Rezultate implementare proiect "Acces la educatie - acces la viitor” POCU/74/6/18/105046


Pana la data de 31.12.2018, in cadrul activitatilor implementate in cadrul proiectului, au fost atinse urmatoarele rezultate:

Implementarea proiectului a inceput la data de 8.05.2018.

Pana la data de 1.10.2018 cand au inceput activitati aferente A3 – Acces la educatie (Gradinita preietenoasa, Scoala dupa scoala, A Doua Sansa, Cititul face bine), s-au desfasurat activitati de informare si publicitate, selectie si validare grup tinta (SDS, ADS, prescolari, parinti), sau elaborat ghiduri si metodologii de desfasurare a activitatilor de consiliere, achizitii.

Principalele rezultate atinse pana la data de 31.12.2018, structurate pe activitati sunt urmatoarele:

A1 - Centrele de informare, consiliere si orientare:

  • Metodologia de selectie a grupului tinta

  • Contract de acordare subvenții pentru programul de educație remedial-preventivă de tip “Şcoală după Şcoală“

  • Contract de acordare subvenții pentru Programul "A doua şansă"

  • Planul de masuri privind organizarea, implementarea, coordonarea, monitorizarea si evaluarea proiectului

  • 494 dosare GT-elevi verificate

  • 48 dosare GT-copii de varsta prescolara verificate

  • 398 dosare GT-parinti verificate

  • Procedura de acordare hrana pentru copiii

A1.1 - Selectia, implicarea si gestionarea grupului tinta:

  • 25 de sSesiuni de informare organizate cu parintii si copiii

  • 494 formulare GT elevi completate; 48 formulare GTcopii de varsta prescolara completate;

  • 375 formulare GT parinti completate

  • 88 formulare GT tineri/adulti completate

A1.2 - Consilierea si orientarea elevilor:

  • Ghid consiliere si orientare elevi

  • Instrumente de evaluare, consiliere si orientare elevi – Versiunea 1

  • Ghid consiliere si orientare elevi cu CES

  • Instrumente de evaluare consiliere si orientare elevi cu CES si clase mici – Varianta 1

  • Planuri tematice sedinte de consiliere de grup

  • 33 sedinte de consiliere de grup

  • 186 sedinte de consiliere individuala

A1.4 - Consilierea si orientarea parentala:

  • Plan tematic consiliere parentala – Versiunea 1

  • 443 parinti consiliati

  • 102 ore consiliere parentala

A2 - Capacitate Institutionala - Consiliile Comunitatre:

  • Parteneriat scoala-comunitate - model

  • Parteneriat intre scoala-familie-comunitate - model

  • Plan de comunicare si PR

  • Centralizare entitati juridice (fundatii, asociatii, organizatii non profit) (draft 1)

  • Acord de parteneriat pentru infiintarea Consiliului Comunitatii

  • Acord de parteneriat Scoala Gimnaziala,,Ioan Moga” (Ditesti)

  • Acord de parteneriat Scoala Gimnaziala Sat Varbila (Varbila)

 

A2.4 - Grup de Lucru –Desegregare:

  • Model pentru dezvoltarea planului de desegregare la nivelul scolii

 

A3 – Acces la educatie:

  • Ghid de implementare pentru personalul implicat în programul de educaţie remedial-preventivă de tip Școala după şcoală

  • Ghid de Implementare pentru personalul implicat in programul Gradinita Prietenoasa

  • Ghid de implementare pentru personalul implicat în activitatea extra curriculară – Cititul Face Bine

  • Acord de parteneriat privind implementarea activităților cu caracter educativ

 

A3.1 - Gradinita prietenoasa:

  • Acord de parteneriat privind implementarea activităților cu caracter educativ încheiat

  • Notificare demarare program „Gradinita prietenoasa”

 

A3.2 - Scoala dupa Scoala:

  • Instrument de identificare a nevoilor de pregatire a elevilor in cadrul programului de educaţie remedial-preventivă de tip Școala după şcoală;

  • Instrument de evaluare a nevoilor de formare pentru cadrele didactice in vederea derularii programului SDS

  • Acorduri de parteneriat privind implementarea activităților cu caracter educativ încheiate

  • Notificare demarare program de tip Şcoala după şcoală

  • Instrument de identificare a nevolilor de formare pentru cadrele didactice

  • Prelucrarea informațiilor rezultate din aplicarea Instrumentului de identificare a a nevolilor de formare pentru cadrele didactice in vederea derularii programului de tip SDS

  • Suport de curs pentru formarea cadrelor didactice în domeniul activității SDS

  • Baza de date a nevolilor de formare pentru cadrele didactice in vederea derularii programului de tip SDS

  • Baza de date in urma aplicarii instrumentului de evaluare a nevoilor de pregătire a elevilor.

 

A3.3 - Activitati extra curriculare - Cititul Face Bine:

  • Modele liste indicative de lectură suplimentară

  • Ghid de implementare pentru personalul implicat în activitatea extra curriculară – Cititul Face Bine

 

A4 - Organizarea şi desfăşurarea programului “A doua şansă”:

  • Acorduri de parteneriat privind implementarea activităților aferente programului “A doua sansa” incheiate

  • Notificare incepere program ADS

 

A4.1 - Elaborarea documentatie ADS:

  • Acord de parteneriat privind implementarea programului A doua sansa

  • Document de solicitare a avizului pentru constituirea claselor în Programul „A doua şansă”

  • Aviz ISJ obtinut

  • Notificare incepere program ADS

A4.2 - Predarea cursurilor:

  • Orar Program „A doua șansă”

  • Condica Programului „A doua șansă”

  • Lista de prezenţă cursanți/grupă/lună

  • Fise de asistenta la ore

 A5 - Informare si publicitate:

  • Materiale de prezentare a proiectului

  • Comunicat de presa demarare proiect

  • Plan comunicare si PR

 A6 - Managementul proiectului:

  • Proceduri elaborate

  • Modificari contractuale

  • Comunicari

  • Rapoarte tehnice

 Expert comunicare si PR: Ion Gabriel                                                                                                                                                                                                                22.01.2019

Informatii de contact

SC EXCELENT SRL - www.excellent.ro

Adresa: Str. Cantacuzino nr. 136, bl. 10 D, ap. 1
Ploiesti, Prahova - Localizare firma pe harta
Program: Luni-Vineri intre 9:00-17:30
0244 - 513.900
0244 - 595.145
0344 - 401.758
0344 - 401.759
0723 - 273.923
0371 - 009.392

Vanzari IT&C

Puteti comanda online, telefonic, sau prin email.

Pentru comenzile online trebuie sa va inregistrati, sau daca nu aveti cont, sa va creati unul. Legat de comenzile online plasate sambata si duminica, veti fi contactati in cursul zilei de luni, dimineata.